Hello June, hello summer ! :D

Veliki pozdravvv :D

Paaa..kooonacnoo je dosao Jun :D . Konacno lepo i suncano vreme.  :D :D


Jako sam srecna sto nam se leto polako priblizava i sto cemo uzivati u letnjim carima. :D 
Za danasnji outfit nisam se mnogo dvoumila, (kao obicno sto se dvoumim) heh. Pa devojke smo zar ne? Koja devojka se jos ne dvoumi prilikom odabira odece? :D
Nego da ja predjem na moju danasnju kombinaciju i zasto sam se za nju odabrala :D .
 Pa majicu sam iskombinovala sa farmericama "Mickey" u koje sam se zaljubila cim sam ih videla. Uz ovu kombinaciju odlucila sam se za sportsku obucu, jer sam i sama sportista i po meni patike su najudobnije (naravno uz ovakvu kombinaciju  mogu da idu i neke ravne sandale ili baletanke, kome se kako svidja).  Sto se tice torbice, jako mi se svidela, jer ima puno detalja, zanimljivih slika, jednostavno je u skladu sa letom. :D
 Pa, to je to za sada, do sledeceg posta. Veliki pozdrav i poljubac :D


Torbica/ Majica/ Farmerice - podzemni (stari deo) Nis
Parike - Planeta sport 







2 коментара: