My MakeUp and Parfume Collections


SRB: Vec dugo razmisljam da snimim video o svojoj MakeUp kolekciji, ali nisam bila sigurna kako bi to izgledalo i sta bih pricala dok bih vam pokazivala svoju kolekciju. Zato sam resila da tome posvetim ovaj post.
Mozda ce neka od vas misliti da nemam mnogo sminke, a bice i onih koji ce pomisliti da bas i nisam normalna. :D . Iskreno, do skora nisam bila ljubitelj MakeUp proizvoda, slabo sam se sminkala, ali kako sam pocela da dobijam neke sminke, pocela sam i sama da ih kupujem, tako da sad imam za narednih 10 zivota :D . U naslovu je pomenuta i kolekcija parfema koje cu rado podeliti sa vama, parfeme obozavam i mogla bih iznova i iznova da ih kupujem, (parfema nikad dosta) :D

Pa, da ne duzim mnogo sa tekstom, predjimo na slike. ❤❤❤❤❤


OCI 

Posto najvise vremena posvecujem sminkanju ociju, najvise i kupujem proizvode namenjenih tome.





USNE 

Obozavam kako karmine tako i sjajene u tamnijoj nijansi :D






LICE

Sto se tice lica i pudera, najvise volim i koristim: puder "Manhattan" najvise prija mojoj kozi, i po meni nije toliko jak, cak sta vise koristim ga za dnevnu varijanu. Dok pudere u staklenim bocicama koristim za neke specijalne prilike. 



PARFEMI




Ako ste spazile nesto sto vas interesuje, slobodno pitajte.
                                                                                                             K&A Fashion 

1 коментар: