Problem suve koze


Imate suvu kozu, menjate i isprobavate razne proizvode i nista ne pomaze? Ja se takodje borim sa suvom kozom i probala sam razne proizvode i losione za telo i nista nije pomoglo kao Balea BODYLOTION (koji je na slici).https://www.dm.de/dm-marken/balea/balea-produkte/
Skoro sam uzela ovaj Baela Bodylotion kao i ovaj gel za tusiranje koji fenomenalno mirise i apsolutno je moj favorit, Mogu reci da sam apsolutno zadovoljna svim Baleinim proizvodima, da su mi Top 1 i da ih svima preporucujem.
Ovaj Bodylotion je sa ukusom kokosa koji hrani i hidrira kosu i sprecava njeno isusivanje sto je prekopotrebno osobama sa suvom kozom. sto se tice ovog gela, odusevilo me prvo pakovanje a tek onda miris koji je osvezavajuci.


                     Ljubim Vas do sledeceg posta K&A Fashion




2 коментара: