Today is May 1st



SRB: Cao drustvo! S obzirom da je danas 1 Maj, dan za prirodu, nadam se da ste se proveli lepo. Ovaj dan sam provela u prirodi, tacnije Niskoj Banji (ko nije bio, toplo preporucujem ovo mesto za uzivanje, setanju i naravno slikanje) prosto, ovakav prelep dan morao je da se iskoristi van kuce, naravno uz slikanje. Sto se tice outfita, teget majicu iskombinovala sam sa svetlijim laganim pantalonama, koje su me odmah odusevile. Svoje standale, koje obozavam da nosim, uzela sam ih u "CCC" i kao detalj bez koje ni jedna devojka ne ide jeste torba. Ali u mom slucajnu je presladak ranac koji stalno nosim.
Nadam se da vam se svijda moja kombinacija.
Kako ste vi proveli 1 Maj?

ENG:
Hi guys! Given that today is May 1, day for nature, I hope that you have been spending nice. This day I spent in nature, more precisely Niska Banja (who was not, I highly recommend this place for enjoying, sailing and of course painting) simply, this beautiful day had to be used outdoors, of course, with painting. As far as the outfit is concerned, I combined the dark shirt with light lighter trousers, which immediately delighted me. Their standings, which I adore to wear, I took them to "CCC" and as a detail without which no girl is going is a bag. But in my case, it's a bit of a rug that I wear constantly. I hope you like my combination. How did you spend 1 May?

                                   Ljubim Vas K&A Fashion 









Нема коментара:

Постави коментар