My destination is Stavros- Greece


SRB: Leetoo ! Konacno je doslo i leto, vreme je za leprsave haljine, za uzivanje na bazenima, plazama, ceo dan sunce, kokteli, prava uzivancija.
Ovo leto sam odlucila da obidjem sto vise mesta, za prvu destinaciju odlucila sam Grcku, obozavam Grcku, kad sam prvi put dolazila odmah sam se zaljubila i nisam mogla samo na jednom dolasku da ostanem. Ovog puta sam posetila Stavros. ovu destinaciju bih svakome preporucila, ovo mesto ce vam pruziti uzivanje i prosto vam ne moze biti dosadno. Svako ko se odluci da ide na more, ili ga put vodu u Grcku, obavezno da poseti ovo mesto, nece se pokajati. :D Toplo more i lepe plaze prosto je pravo uzivanje koje ne moze da se odoli.
Uzivajte u slikama.

Ljubim Vas ! Kr1Style <3












Нема коментара:

Постави коментар