Baby Pink Sweater


SRB: Jako lose vreme, ucinilo je da ostanem u sobi i svoju kombinaciju islikam u njoj. U poslednjih nekoliko dana "poludela" sam za plisanim stvarima,bilo da su u pitanju dzmperi ili toplo cebe, apsolutno je hit ovog meseca za mene, zato sam odlucila da ovaj  post posvetim "baby pink dzemperu" prema kome nisam ostala ravnodusna, nadam se da se i vama dopada. :* 

                                                           Dzemper / WC Waikiki /

ENG: A very bad time, it made me stay in the room and I am seeing my combination in it. In the past few days I've been "crazy" about plipping things, whether it's dzemperi or a warm blanket, it's absolutely a hit this month for me, so I decided to dedicate this post to the "baby pink dzemperu", which I did not remain indifferent, I hope that you like it too

                                                                                            Do sledeces posta, Ljubim vas K :*





Нема коментара:

Постави коментар