Care For Winter


SRB: Hladni zimski dani, jako uticu na nasu kozu. Dolazi do isusenja koze lica, tela, pucanje usana, u ovom periodu trebamo voditi negu vise nego u bilo kom drugom godisnjem dobu. (Sto ne znaci da trebamo da zanemarimo negu tela u toku drugih godisnjih doba). Sto se mene licno tice, volim da eksperimentisem sa raznim proizvodima, ali ni jedan proizvod me ne odusevljava kao "Balea" . 
Kroz slike cu vam pokazati sta ja sve koristim. Nadam se da ce vam se dopasti.

ENG: Cold winter days, greatly affect our skin. It comes to the drying of the skin of the face, the body, the cracking of the lips, in this period we need to take care more than any other year. (Which does not mean that we need to neglect the body's care during other seasons). As for me personally, I like to experiment with various products, but none of the products impress me as "Balea".Through pictures I will show you what I use all. I hope you like it. :D
Do sledeceg posta , Ljubim Vas K  :* 


 Tu se nalazi mleko za lice Nivea , koje cesto koristim, takodje Dream Cream krema za ruke, naravno neizbezni losioni/ labela za usne, koje jako obozavam, iskreno, ne znam koji mi je omiljeni :D , tu je i moj omiljeni BODYLOTION, sa ukusom kokosa, koji je mmmmm :D



Нема коментара:

Постави коментар